ffeliciathabest

Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

-☆lev för dom du älskar☆-

Av felicia - 6 mars 2011 09:55

shilivippen.

vaknade för cirka gurka ..en kvart sen kanske?

idag ska jag ju somsakt till farmor & farfar.

jag måste veeerkligen plugga, eftersom jag har vatt i gran canaria i en vecka tagen från skolan så ligger jag ju såklart efter lite..  

japp, ska vell gå o slänga mig i duschen snart och äta lite tror jag min mage tycker.


Puss.

 

 

-om du mår dåligt så mår jag dåligt gumman.'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia - 11 mars 2011 18:19

hej alla glada :') idag är de ju fredag och det gillas ju..*smiliface* va ju & fikade med klara förut .. som ni kanske sett på facebook?.. om ni nu har mig som vän ?! höhö.. hade klipptid klockan 3, håret blevella kort men det är vell okej'elle...

Av felicia - 10 mars 2011 20:59

tjenare.   så himmla skönt med helg imorgon! ska sova hos farmor & farfar hela helgen.    där har jag bestämmt att ja ska baka kladd kaka. :> kalaset igår va lyckat, tiden bara rann iväg tyckte jag? jag har alltid sagt att till man är...

Av felicia - 9 mars 2011 16:17


    haha!ni ser säker samma sak som jag,en konstig redigering. haha, men ville säga att just nu kolla jag på mamma mu, bara för att tyra ville det och hon fyller år och då kan man inte motstå att säga nej ^^. har blåst upp ballånger en gansk...

Av felicia - 9 mars 2011 10:24

hej allihoppa, idag fyller min lillasyster 2 år så ska gå till mamma så jag är där vid halv 3. kan inte förstå att hon blivit så stor?    har egentligen inte tid att blogga just nu.. har massa plugg tills imorgon och jag måste ducha o äta o d...

Av felicia - 8 mars 2011 18:04


tjenare mannen!   har nyss kommit hem ifrån ellinor & klara. det blev en kort dag idag, vi va en liten stund på stan oså.. skulle egentligen vart me julle & emma men icke. slutade vid halv 3, hade idrott den sista lektionen! skolan idag ...

Presentation


mitt liv är inte ditt det är mitt.'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

tänkte ha non mer kategori i bloggen men kan inte bestämma mig , hjälp?
 dagens hiss & diss.
 dagens snygga.
 dagens fula.
 non som kommer gästblogga.
 om du har non annan idé så kan du ju kommentera den. (;

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards