ffeliciathabest

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av felicia - 10 mars 2011 20:59

tjenare.

 

så himmla skönt med helg imorgon!

ska sova hos farmor & farfar hela helgen.   

där har jag bestämmt att ja ska baka kladd kaka. :>

kalaset igår va lyckat, tiden bara rann iväg tyckte jag?

jag har alltid sagt att till man är 2 år så är man bäbis,

men jag bestämmer att tyra alltid kommer vara min bäbis oavsett ålder.

lärde mig en afrika karta på 10 minuter det kallar jag skills!

va med wilma & ellinor förut.

vi va sugna på något så det fick bli att baka..

jo men det är vi ju så duktiga på?

hela ugnen blir helt proppad med mörk ånga och wilma öppnar ugnen och hela jävla lägenheten blir immig? o;

haha, brandlarmet börjar ju pipa oxå.. såklart.

en från hennes mammasjobb kom & hjälpte oss. :p

haha, sen åkte jag hem och så kom farmor & fikat.

jag har jätte mycket huvudvärk, men det är sånt man får ta..

ny lyssnar jag på musik..

ska vell gå o krypa imig pyamasen o smsa lite?



KRAM.

Presentation


mitt liv är inte ditt det är mitt.'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

tänkte ha non mer kategori i bloggen men kan inte bestämma mig , hjälp?
 dagens hiss & diss.
 dagens snygga.
 dagens fula.
 non som kommer gästblogga.
 om du har non annan idé så kan du ju kommentera den. (;

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards