ffeliciathabest

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av felicia - 9 mars 2011 16:17

 


haha!ni ser säker samma sak som jag,en konstig redigering.

haha, men ville säga att just nu kolla jag på mamma mu, bara för att tyra ville det och hon fyller år och då kan man inte motstå att säga nej ^^.

har blåst upp ballånger en ganska lång stund.

fas'n va jobbigt dä e att blåsa upp ballånger!   

har varit hos mamma en stund nu. *kanske en timma*

jag trodde att mina nycklar var borta men det visade sig att dom varit hos mammi.

det var en stor klump från hjärtat som lossna när ja hade dom i min hand igen.  

~bara för att jag älskar mina nycklar? ^^.

men ska vell fortsätta med plugg kombinerat med kalasfixande?

hörs senare när kalaset är slut.

eller?..

kanske inte, min släkting ska kanske ha min dator i 2 låånga dagar,för att fixa windows 7, omg hur ska jag klara mig?!

men på något sätt så kommer jag ju kunna blogga någon gång ifrån skolans dator eller ifrån pappa & idas,

fortsättningföljer..


Av felicia - 9 mars 2011 10:24

hej allihoppa,

idag fyller min lillasyster 2 år så ska gå till mamma så jag är där vid halv 3.

kan inte förstå att hon blivit så stor?   

har egentligen inte tid att blogga just nu..

har massa plugg tills imorgon och jag måste ducha o äta o de tar ju fan lång tid!

haha.. hörs vell efter kalaset, med bilder o sånt?så håll utshick under kvällen!


en stor blöt puss!   

Presentation


mitt liv är inte ditt det är mitt.'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

tänkte ha non mer kategori i bloggen men kan inte bestämma mig , hjälp?
 dagens hiss & diss.
 dagens snygga.
 dagens fula.
 non som kommer gästblogga.
 om du har non annan idé så kan du ju kommentera den. (;

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards