ffeliciathabest

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av felicia - 5 mars 2011 23:08

imorgon ska jag till farmor & farfar, troligtvis.

och så ska jag försöka plugga lite?

vår lärare älskar tydligen att ge ut läxor?

hörs imorgon.

KRAM.

Av felicia - 5 mars 2011 21:45

chenare,

har fixat med Alvas blogg ganska länge nu.

vet inte om hon blev nöjd men  nu fick jag en annan idé jag kunde göra med den..men det får jag fixa någon annan gång.

middagen var duper god!

kollar på någon film.

-Downton Abbey.

hittills ganska bra inte för att jag vill kolla på den men den är nu efter mello och jag orkar inte sträcka mig efter kontrollen..

säg till ifall du vill ha bloggdesign till bloggplatsen.

ska vell ta fram en påse chips nu så hörs vi kanske senare?


Kram.

Av felicia - 5 mars 2011 18:15

hej allihoppa.   höhö.

har varit hemma en stund , en sissodär cirkus .. en timme kanske?

sov ju somsakt hos klara inatt, vi va inte uppe allt länge.

men jag va så jävla seg!

jag somnade kanske vid 2?

det är väldigtr tidigt för att va mig o klara vi brukar va uppe typ till 4 elle 5?

vaknade  av att solen sken imina ögon..det är alltid lika kul att vakna med fint väder!

nu chattar jag lite med alva.

Idas syster o hennes kille är här, så snart blir de plankstek, & de gillar vi!

hörs senare?

 

Puss.

Av felicia - 5 mars 2011 14:43

höhö, jag o klara ligger i pyamas fortfarande.

hm klockan är tre.. 

men det är okej på en lördag!  

Av felicia - 5 mars 2011 14:18

http://klaranordanger.bloggplatsen.se


höhö min kompis har aldrig bloggat förr.

men  nu ger hon på sig de.

så ni kan vell ta en titt bara för hennes skull?

Av felicia - 5 mars 2011 13:01

hejsan.. igen

har en sån jäääävla blogglust, men så brukar de alltid vara ibörjan..men tråkigt nog brukar den försvinna?

det är nog antagligen för man bloggar på för mycket i början.

så man tappar blogglusten efter ett tag & det vill vi ju inte.

är fortfarande kvar hos klara och klockan är typ lika mycket som nyss!  



-kram från mig.'

Av felicia - 5 mars 2011 12:40

tjenare.

slaggat hos klara inatt.

nyss gjort frukost åsånt,

ursäktar för den fula designen.

ska fixa det när jag kommer hem, senare.

puss.  

Presentation


mitt liv är inte ditt det är mitt.'

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

tänkte ha non mer kategori i bloggen men kan inte bestämma mig , hjälp?
 dagens hiss & diss.
 dagens snygga.
 dagens fula.
 non som kommer gästblogga.
 om du har non annan idé så kan du ju kommentera den. (;

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards